شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات روبوتار
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‏های کاربردی روبوتار به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏سایت روبوتار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری روبوتار و سایر خدمات ارائه شده توسط روبوتار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‏ها و خدمات روبوتار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین روبوتار از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏های قبلی محسوب می‏شود.
 
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏های روبوتار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ها و سرویس‏های روبوتار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات روبوتار اقدام کند.
همچنین از آنجا که روبوتار یک وبسایت خردهفروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
 
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط روبوتار از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با روبوتار همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت روبوتار عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط روبوتار بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
- مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
- خریداران حداکثر تا دو روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
- سفارشهایی که دارای حداقل یک  کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند، حداقل یک روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
- یک روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان، شروع پردازش سفارش حداکثر یک روز پس از زمان سفارشگذاری در روبوتار است. - منظور از یک روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار روبوتار توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و روبوتار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- در صورتیکه روبوتار تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند.
- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه روبوتار است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
- به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد.
- خدمات پس از فروش روبوتار تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد. 
 
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‏ها و خدمات روبوتار استفاده می‏کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏کنید و یا به روبوتار ایمیل می‏زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏ها باشد، شما موافقت می‏کنید که روبوتار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس  ایمیل  و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها  آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد روبوتار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه روبوتار را در پروفایل خود لغو کنند. 
توجه داشته باشید که شماره های ارسال پیامک بر روی فاکتور درج می شود و مختص به روبوتار است و روبوتار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه روبوتار را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد. 
همچنین ممکن است روبوتار از طریق شماره های مختص به خودکه به کاربران اطلاع رسانی میکند، برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان روبوتار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام روبوتار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@robotar.ir اطلاع دهید.
 
سیاست‏های رعایت حریم شخصی
روبوتار به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏کند.
روبوتار متعهد می‏شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏تر و امن‏تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت روبوتار، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات روبوتار، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط روبوتار جزئی از اموال روبوتار محسوب می‏شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار روبوتار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای روبوتار محفوظ می‏دارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط روبوتار  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار روبوتار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏سایت روبوتار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‏های مشابه مانند جمع آوری داده‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای روبوتار محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات روبوتار، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏پذیرد به عهده کاربران است. روبوتار محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‏تر هستند می‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.robotar.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‏گیریم. وب سایت روبوتار هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.robotar.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏ها با شما تماس نمی‏گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏توانند از آدرس‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
 
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
-  روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‏شوند. روبوتار به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‏گذاری می‏دهد.
-  کلیه سفارش‏های ثبت شده در سایت روبوتار به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏گیرند. روبوتار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در روبوتار به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای روبوتار محفوظ است و یا مشتری می‏تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
-روبوتار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‏گیری، پردازش و ارسال می‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای روبوتار محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت روبوتار، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای روبوتار محفوظ است. روبوتار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت روبوتار میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، روبوتار جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که روبوتار یک وبسایت خردهفروشی و عمده فروشی آنلاین است جهت سفارش یک کالا به تعداد بالا و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
-  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی روبوتار، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که روبوتار هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
 
خسارت در هنگام حمل و نقل
روبوتار همواره نهایت تلاش خود را می‏کند تا کلیه سفارش‏ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و روبوتار تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش روبوتار اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش روبوتار ارسال شود. 
 
سرویس مهلت تست 7 روزه روبوتار
در راستای ایجاد سرویس‏های ارزش افزوده، روبوتار با همکاری کلیه تامین‏ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت روبوتار، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروههای کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش روبوتار کنترل و بررسی می‏شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏شود.
آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه روبوتار، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط روبوتار دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در روبوتار به اتمام برسد، و روبوتار امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‏شود.
 
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
  -  اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت روبوتار، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ  مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب¬سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و روبوتار مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین روبوتار مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه روبوتار در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، روبوتار صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
- روبوتار نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
 
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در روبوتار، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات روبوتار با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. روبوتار در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی روبوتار دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
 
محتوا
روبوتار نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‏های خود می‏کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏های سازنده محصولات استفاده می‏کند. لازم به ذکر است روبوتار تضمین نمی‏کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط روبوتار دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‏سایت روبوتار هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏های سایت خود و یا لینک‏های مرده نمی‏پذیرد. سروﻳس‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏شود و سایت روبوتار تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت روبوتار ممکن است دارای سرویس‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏شوند. شما توافق می‏کنید که از این سرویس‏های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
 
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‏گذاری در روبوتار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏های ارائه شده برای کالاها در روبوتار قیمت‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، روبوتار نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، روبوتار موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏کند و هزینه‏های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع ‏رسانی می‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
 
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏هایی بسیار ویژه‏تر نسبت به فروش‏های ویژه درج می‏شود که این کالاها تنها برای ساعت‏هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، روبوتار تعهدی در قبال سفارش‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‏های لازم انجام می‏شود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، دیجی بن تعلق نمیگیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏شود و امکان تغییر ندارد.
 
نمایندگی
روبوتار در هیچ نقطه‏ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‏ها، تراکنش‏های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی روبوتار اطلاع دهید.
در حال حاضر روبوتار در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام میدهد و برای خرید تنها باید به وب سایت روبوتار مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
 
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، روبوتار هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
روبوتار خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.